mandag 12. januar 2009

Jippi Nå er det store bilder!

 

Nå har mamma lært meg det store bilde greiene… så nå skal det gå:)

På skolen i dag var det ganske slækt læreren vår Anders hadde vondt i ryggen og var ikke på skolen så vi hadde Eurutmi læreren vår og så på film i hovedfag vi har om geografi og ressurser og sånne kjedelige ord… Filmen vi så het Black Gold og hadlet om kaffe bønder i Etiopia det var en fin film, men å sitte på ræva i 72 min. i mørket uten luft er ikke det beste men kan ønske seg, men 100x bedre enn normalt hovedfag :P

Så hadde vi Norsk med værdens rareste lærer Hauk.

Så hadde vi Engelsk med moren til Hauk, Mona. vi har data i perioder og heldigvis starter ikke det før uke 15 eller noe..?

Så gikk jeg en 52 min. tur med Bienna. Mamma og Pappa var nede i det nye huset og malte (Huset kan jeg vel si at er i hagen å det vet Bienna veldig godt så det da blir det jo alarm hver gang de går ned der og hun ikke får være med)

Jeg leste om hun Ida Wulff, hun har blitt kjempe rik av å blogge :o  Det er ganske rart og hun bor i Tønsberg et sted.. Hun tjerner sykt mye av og blogge?!  Det er litt rart… Det sto om henne i Tønsbergs blad lørdagsmagasinet. 

Ellers startet jo uka som vanelig… KjedeligPC312918

3 kommentarer:

Gry og Millis blogg sa...

Fint bilde nederst Thea!

Høres ut som om du har hverdager akkurat som meg. Ikke så mye kjempespennende som skjer, men det er litt deilig det også:o)

Jeg leste om Ida Wulff i avisen. Synes vel egentlig det er litt rart at sååååå mange er interessert i hva hun måtte mene, men det har vel noe med interesser å gjøre;o)

Marianne sa...

Hva er det hun skriver om da? Slanking, sex og krigen i gaza?

Du har et ganske så vanligt ungdomsliv ja, kult navn på læreren din da ,HAUK, hørtes nesten ut som et navn som kunne passet på en lapp..

Nydelig sol opp/ned gang du har fanget der...

Hundecrazy sa...

Gry: Takk! Hun Ida skriver jo ikke så bra heller det er ganske kjedelig.

Lappevennen:
Nei, hun skriver om mote...
Ja vi tuller litt m,ed navnet hans;)