mandag 15. desember 2008

Dagen i dag

Jeg har rett å slett ikkke hatt så mye tid til å blogge, jeg har særoppgave på skolen, jeg skriver om Agatha Christie, den skal leveres til fredag. Jeg har blitt fredig med alle jule gavene, pent pakket inn;)
Men tilbake til dagen i dag.... I dag dro jeg meg opp får å gå på skolen Det var som det pleide det, vi fikk høre om planen til uka, jeg går på steiner skolen, så det er jo litt spesielt x)
Etter skolen hadde Ragnhil og jeg laget en avtale om å gå tur Med hundene (Sussie og Bienna) sammen etter skolen, så jeg spiste å gikk ned til henne tok ca. 20 min. Etter det gikk vi ned til Rosanes det var is overalt!! Vi tryna 2 ganger hver på en 2 timers tur. Og som de fleste andre ungdommer på vår alder ble det mest å tulle rundt, men vi lot hundene løpe litt rundt fritt det var nemelig ikke et eneste menneske i mils omkrets (de fleste var sikkert på jobb) Så fant vi en STOR vanndamm eller det var nå en STOR isbane!! Vi tulla utpå der kjempe lenge:D
Så gikk vi opp til Rosanesvannet, som er en itype ande-damm. Det var det også masse is, men vi stolte ikke like mye på den for der var det jo liksom to- tre meter ned hvis vi gikk gjennom, men det var det jo ikke på vanndammen;) Så vendte vi hjem, det ble vell en 3 timerstur på Meg å Bienna;) Mammma har kjøpt jule gave til Bienna i dag, det var en Fasan (vi flytter snart til fasanveien) Og en blinke ting for at hun skal syntes i mørket, den fikk hun i dag før vi gikk tur, for å si det sånn hun så ut som en blinkende disko-kule! Jeg holdt på å få latterkrampe:D

Nå står mamma og lager Dlphia-kake (NAMM!!)
Det kukter godt, Bienna vil selfølgelig ha hun også!
God Jul her fra oss :) 15. 12-08 <3

Ingen kommentarer: