tirsdag 23. desember 2008

23. 12-08

OI OI!! Lille juleaften allerede:O Først må je gsi gratulerer med dagen Ragnhild 14 år! (Endelig!)
På søndag hentet vi jule-treet vårt, den ble mye rarere da det kom inn i stua så mamma var vist ikke helt fornøy men men... Så pyntet vi det, vi har sikkert 5 kg mad jule pynt og vi får aldri alt sammen opp på treet;)

I går var jeg hos Nina, Arne Og Kevin! (Tante, Onkel og Fetter) Mamma kjørte meg til Bibiloteket, ca. 13, 30.. Og Arne kom ca. 15 jeg låte to bøker i en serie på engelsk som jeg har blitt avhengi av, Noen Moteblader, en tegnebog og litt til:) Så kjørte vi innom Mc'ern og tok med oss noe mat til Nina og Kevin. Så spiste vi og så litt på TV, Og kl. 19 kjørte Nina meg hjem.

I dag våkna jeg og så litt på Jule morgen (Blir aldri for stor til sånt;) ) Og så sykla jeg ned på Runes og kjøpte jule gaver til Bienna Hun skal få 4 hunde sokker fordi pappa syns det er så domt at Bienna skal ødelegge parketten i det nye huset vårt:P Det er jo mest sånn tulle gave da men gøy er det:) Også kjøpte jeg Oksemuskel Æsj! Men Bienna Digger det, og hun sluker jo griseører og sånt, men okse muskelen bruker hun lengre tid på:)

Ingen kommentarer: