søndag 25. oktober 2009

Hei igjen :)

Nå er det UTROLIG lenge siden sist!
Jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal blogge om fortiden, jeg har da tenkt på bloggen, men ikke funnet ut av hva jeg skal blogge om.

Jeg og Bienna har begynt med Agility igjen, det er på Mandager og Tordager, men vi er bare på Torsdagene, for jeg holder på med Båtfører kurs på mandager nå, så det er jo litt spennene.
Det er kjempe gøy og se Bienna gjøre Agility nå hun har blitt mye raskere, mere fokusert på hva hun skal og mye mere smidig :)

Jeg har vell ikke noe mere på hjertet, jeg ville mest lage litt lyd fra meg ;)

4 kommentarer:

Nina og Bonnie sa...

Moro å høre fra deg igjen. Stille tider på bloggen betyr jo ikke at det ikke skjer noe rundt omkring. Så gøy derer har det på AG. Fint for Bienna etter sykefraværet.Men bilder da, Thea?????

Hundecrazy sa...

Ja, vi får håpe på det da ;)

Ville sa...

Veldig kjekt å høre fra deg og Bienna:o))) og at hun er så fin å jobbe med etterat hun ble frisk igjen:o)))

Nøve sa...

Hei på deg!
Skjønner at du har travle dager!
Det hadde vært moro å høre litt mer (eller se) om agilityen, da ;o)
Bienna klarer å passe vekta, antar jeg?