søndag 9. august 2009

Min nye rase??

 

Jeg har jo villet ha Japansk spisshund som de fleste av dere vet, men nå har jeg kanskje byttet igjen til en Mittelspitz, som er en Japansk spisshund i andre fager, og har litt mindre ører. De er kjempe søte og jeg fant et godt eksempel av en på Google da:

 

baby Mili Si hei til LilleMilli x)

(Det er ikke den hunden jeg fikk sendt bildet av) 

 

Hehe, jeg fant en Jappis på Finn. no så jeg sendte en mail for og skjekke litt om de hadde noen flere tisper igjen da, men det hadde hun ikke. Så hun sendte meg en mail med noen bilder av en Mittelspitz tispe som var like gammel og jeg ble helt forelsket i rasen! Det var jo det jeg ville ha i begynnelsen, en Finsk lapphund som val litt mindre og litt mere kosete på andre måter enn og klore deg ihjel x)

Så da får vi se hvordan dette går.

Jeg var på hundeleir uten hund, fra lørdag til i dag, med NKKU Vestfold. Der  jeg hjalp til litt og koste med mange hunder, er jo ikke det samme når du vil at hunden din skal være der. Og det varer jo en uke, men de skal ha Agility og det går jo iallefall ikke ! “/

Det går veldig bra med Bienna fortiden, mamma er faktisk ute og går med henne nå :o  Så dette blir bare bedre og bedre.

Cypros turen var fin og VARM 42 grader folkens, på det varmeste. Er det rart jeg at jeg protesterte på at Norge var varmt? Og jeg har ikke bada siden det heller.  Og med mindre dere vil se 2500 bilder av fisker på vei ut av skjermen så er det ikke nødvendig og legge ut noen bilder heller x)

Kommer mer oppdateringer om hund, hvis det bilr noe!

6 kommentarer:

Nina og Bonnie sa...

Nei men Thea da. Hvor skal du få plass til en kremfarget lappe? Eller har du glemt hva du sa til meg i Sandefjord?

Må jo innrømme de er søte, men ingen er som en lappe når det kommer til gemyttet.

Hundecrazy sa...

Nei da har ikke glemt det, men de er bare så søte og så..
De er litt mindre de er passe størese får meg :D

Nina og Bonnie sa...

Enig med deg der, Thea. De er kjempesøte. :-)))

Måtte bare erte deg litt.

Så bra det går bedre med Bienna.

Nøve sa...

Du setter deg grundig inn i saker som interesserer deg! Men hold deg til lappene ;o)

Hils Bienna!

Gry og Millis blogg sa...

Det er godt du setter deg inn i forskjellige raser Thea, men enig med Nøve, hold deg til lappene:o)

Det skjer vel kanskje ikke i neste uke heller dette, har jeg forstått mamma'n din rett;o)

Ville sa...

Det var jo en søt liten vovse:o)

Er det noen hunder som er bedre enn lappisene våre???;o)

Håper at det går bedre med Bienna nå etter hvert, lurer jo fælt på hvordan hun har det om dagen.

Nå er det vel skolestart for deg i morgen, tenker jeg.