torsdag 18. juni 2009

Lenge siden sist!

 

Nå er det kjempe lenge siden jeg har skrevet på bloggen, jeg har ikke engang giddi og skrive om Drammen utstillinga, men jeg tror alle har fått med seg den, så det var vell ingen som led. Dessuten har jeg jo Mamma som skriver om det uansett, og vi ser jo ting ganske likt i noen av disse sakene. ( Men langt fra alle)

I dag var den soste dagen i 9. klasse, det var litt trist for læreren vår tar fri år, og vi får en ny lærer som vi skal ha tilogmed 3. vg. og Anders som læreren vår het var den beste vi har hatt noen gang.  Selv om jeg har hatt sommerferie i ca. 3 1/2 time, har jeg ikke helt sommerferie følelsen, men vi satser på at den kommer veldig snart ikke sant??

Jeg lover jeg skal bli bedre til og blogge om det som skjer i Sommerferien, hvis det skjer noe! Selvfølgelig blir det Sandefojord og Biri. Også er Bienna, jeg og mamma så heldige at vi skal en tur opp til Nøve og Nalle,  gjett om vi gleder oss! :D

Det var bare litt oppdatering

3 kommentarer:

Gry Viola og Roxie sa...

Så koselig, da treffes vi allefall på Biri!! Har meldt på Roxie i dag. Tror det blir ganske mange på den utstillingen.
Vi får ikke med oss utstillingen i sandefjord Roxie skal delta på valpeshow her i Skien!! Så det gleder vi oss til!!
Skal bli koselig å treffe dere seinere i sommer da!!

Nina og Bonnie sa...

Hei Thea, ja det var lenge siden. Men vi blir jo godt oppdatert av mammaen din.

Vi sees i Sandefjord!!

Nøve og Nalle sa...

Veldig lenge siden sist, ja ;o) Du er selvfølgelig tilgitt Thea.
Lykke til på utstilling, detta kan du!!!
Synd vi ikke får vært i Sandefjor, men vi gleder oss veldig til å se dere på Bergheim!
Nuss fra Nalle ;o)