lørdag 23. mai 2009

Kjappt!

Nåja,  her kommer det et raskt innlegg :) seile turen var fantastisk, men jeg hadde lagt kameraet mitt i bunn av sekken og orket ikke hente det.

 (Men hvis du går til http://adasblogg.blogg.no ser du mange fine bilder fra turen + hun har en rærende historie om da faren for et årsiden døde av kreft :'(. ) 

Da vi kjørte de 8 timene i buss, fikk jeg virkelig inntrykk av den varierte naturen vi har i Norge! Jeg fikk nesten skjokk av all den fine naturen vi har, og det er trist å tenke på at vi dreper den sakte med all denne forurensnigen :(

Nå skal jeg fullføre særoppgaven min, det kommer til å bli hart, men det for gå!

Så dette var det kjappe innlegget x) 


3 kommentarer:

Nøve sa...

Du rekker å få med deg litt av hvert, i det tempoet der!
Fine bilder øverst, forresten!

Hundecrazy sa...

Takk Nøve ;)

Nøve sa...

Takk for sist! GOD HELG, THEA!
Nuss fra Nalle ;o)