onsdag 25. februar 2009

NKKU

I dag var det årsmøte med NKKU (Norsk kennel klubb Ungdom avd.  Vestfold) Jeg skal sitte i styret i år og jeg viste ikke helt hva min jobb i styret skulle være, men jeg håpet på styre leder og gjett hva… Det ble jeg så jeg er kjempe happy! Da er min jobb og sende ut mailer og sånt til alle medlemene og jeg er liksom overhodet sammen med resten av styret på 4 personer.

Ellers skjer det ikke så mye, men vi i styret har mange aktiviterter fremover, så det blir KJEMPE mange bilder fremover og ikke bare av en rase! Så det nærmeste møtet vi har nå er en skog tur med bare ungdommene (Hører du mamma? BARE UNGDOMMENE!)  Vi skal gå i melsom skogen. Og det er til Søndag. Det blir kjempe gøy!

Jeg syntes det var litt lenge siden jeg hadde lagt ut noen bilder, så her er det noen bilder, men det er ikke noen jeg har tatt.

200px-Rose_yellow_dew

En kjempe fin rose med Dugg på<3

200px-Water_drops_on_spider_web

Og et spindelvev med dugg<3

Det var alt for i dag!

4 kommentarer:

Anonym sa...

GRATULERER MED NKKU -VERVET THEA!! Så gøy! Gleder meg til å se i bloggen din framover, med masse bilder av mange hunder:o)

Anonym sa...

Grattis med vervet Thea!!!

Du får jo være med på "mine" hundetreff så jeg kan vel få være med på ungdomstreff også, eller..?
Neida, bare tulla!! Jeg skal uansett jobbe på søndag. GOD TUR!

Klem fra Mamsen

Marianne sa...

Så kjekt at du får være med på så masse gøy i regi av NKKU. Er en flott hobby for dere unge å drive på med hund....så stå på Thea..gleder meg til å se bilder fra treffet deres....

Nina og Bonnie sa...

Gratulerer Thea. Det var moro. Jeg gleder meg også til masse hundebilder nå. Gøy å holde på med masse hunder på fritiden. Må jo være mitt i blinken for deg.