søndag 8. februar 2009

Hunde treff på Tjøme<3

I dag var det hunde treff på tjømme hos Gry og Milli. Det var kjempe gøy! Vi kom litt tidlig og prøvde og hjelpe litt, men Gry hadde jo full kontroll:)

Når det kom litt flere gikk vi opp på et av beitene til sauene, der hadde det blitt et kjempe bål, vi slo oss litt ned og så var det hundenes tur vi slapp dem litt løs og det ble jo kjempe gøy, men Bienna var litt yppal og kom med noen litt sure lyder av og til.

Så spiste vi litt, det var vist flere pølse glade hunder der ikke bare Bienna. Båle var så varmt at jeg måtte stappe trynet mitt ned i snøen for og ikke smelte;)

Så åtte jeg ta en tur ned i bilen for og hente noen tørre våtter, og jeg hadde med meg noen ski som jeg brukte. Så da gikk det litt fortere enn hvis jeg måtte gå. Da jeg kom til bake var det noen som hadde begynt og pakke sammen og noen hadde fortsatt hundene litt løse her og der. De Hundene er jo så glade i 20cm snø<3 Det er så søtt og se på de som hopper får og komme frem der hvor det var litt ekstra mye snø.

Så gikk vi ned til huset til Gry, der måtte jeg jo selfølgelig kose med LUDO! Så så vi litt på sauene og ble stende og prate litt.

Så måtte vi hjem. Nå er alle kjempe slitene og vi takker deg GRY som har gjort denne dagen så fin!

Også vill jeg gratulere MAMMA med Morsdagen<33

8 kommentarer:

Dixie sa...

Så koselig det hørtes ut! :) Dere hadde sikkert en kjempefin dag på treffet...

Anonym sa...

Det er ALLTID så koselig å se deg, mamma og Bienna her Thea! Tusen takk for at dere kom, og tusen takk for hjelpen. Jeg er så glad for at du koste deg sånn. Ludo er selvfølgelig henrykt over deg;o)

Nøve sa...

Takk for sist, Thea! Takk for at du bar sekken min, og for at gikk lystig i vei for å finne Ola da noen trengte hjelp i Glenne-bakken. Ei kjempe-jente er du.

Og tenk at du huska på morsdagen etter alt detta hunde-styret...

Ha ei fin skoleuke!

Hundecrazy sa...

Det er altid gøy og være hos dere også Gry<33

Det var jo ikke noe problem vettu Nøve jeg hadde jo en så fin trekk hund ;) Hehe!
Sekken var ikke så tung så det gikk kjempe bra det:)

Anonym sa...

Skal jeg ringe dere når vi har fått lam Thea? Jeg tror det er rett rundt hjørnet nå:o))) Du kommer til å bosette deg i fjøset (du kan ta med Ludo;o)

Nina og Bonnie sa...

Hei Thea.

Jeg rakk å snakke litt med deg blandt alle de andre på søndag. Klart du må ha en lys lapphund som Charlie. Nå som du har møtt han vil du vel ikke ha noen japansk spisshund? Bare tuller!!!

Anonym sa...

Ja takk begge deler Nina;)

Marianne sa...

Koseligt at du også kom på hundetreffet Thea. Så at du og Bienna kunne mange triks, blir ekstra gøy med hund når man kan litt sånt.
Hørte du hadde fått deg adoptivlam også!..godt dere ike bor så langt unna, så kan du gå å hilse på henne både titt og ofte..