onsdag 22. april 2009

Skuespill!

 

 

Vi skal ha en skuespill periode på skolen =)

 

Vi skal spille “Helligtrekongersaften” Jeg skal spille  en av hovedpersonene (Viola) Jeg telte replikkene mine i sta det er 104 stk.!! Jeg må lære meg dem på 3 uker, men jeg kommer sikkert til og klare det x) Jeg er egentlig litt Happy med rollen =)

Jeg og mamma badet Bienna i går, vi har en litt funny måte og gjøre det på :) Jeg står inne i dusjen sammen med Bienna og fukter pelsen hennes og mamma står i opningen av dujen og holder på Bienna. Så må vi Shamponere henne, det tar jo litt tid med all den pelsen. Så da hender det jo at hun blir litt utolmodig x) Men det gikk fint i går!

I dag har jeg foressten vært på YOGA det er kjempe avslappende og digg, jeg er kjempe glad for at jeg begynte!

Men nå må jeg øve mere på replikkene!  :)

5 kommentarer:

Inger`s blogg sa...

Så spennende Thea, med skuespill.
Tenker Bienna ble fin etter dusjen, men det er litt av et styr.
Chicko er helt håpløs i kveld, det er vel noen tisper med løpetid, kjønsdriften hans er sterkere enn flokkdriften.
Vi ses!

Hundecrazy sa...

:p Hehe, ja! De driftene ja! Vi sees!

Gry Viola og Roxie sa...

Hei Thea! Det skuespillet har jeg ikke hørt om. Litt artig for jeg heter Gry Viola. Skal dere til Kongsberg til Søndag? Vi skal være med, vi har Roxie som er 5mnd. Hun kommer fra Fjelldronningen. Ha en fin uke videre!!

Gry og Millis blogg sa...

Så gøy med skuespill da Thea! Kommer du til å være nervøs tror du? Det går helt sikkert kjempefint:o)

Skikkelig mor/datter kveld når Bienna skal ha seg en dusj;o) Kult!

Nøve sa...

Da er Bienna i rute med finpussen :o)
Det går nok bra med puggingen din også. Yoga gjør underverker for konsentrasjonen, vet du ;o)