tirsdag 28. april 2009

Utstilling

 

Jeg vet ikke helt om jeg trenger og skrive noe om utstillingen som var på søndag, siden sikkert alle som var der har skrevet et lengt innlegg om det fra før av. Men litt kan jeg jo si :)

Jeg er ikke sånn veldig konkurase menneske så jeg gruer meg ikke så veldig til sånt som det her. (Bienna er jo uansett verdens peneste hund i mine øyne, og jeg trenger ikke noen rar dommer til og bekrefte det) Så jeg drar mest på utstillingene for å være litt sosial. For både min og Biennas skyld =)                                                 Vi kom opp til kongsberg etter en lang samtale med mamma om hvor dårlige veiene var opp dit og at de ødela alt som het bil. Jeg og mamma kommer altid med sånne helt unormale temaer på sånne turer. Men vi kom opp og fant oss en fin plass og så på at det bare kom flere og flere blogg venner og hunde venner.   Det er jo så kos. Så så vi de forskjellige gå og stå i ringen, dommeren hadde tydelig vis FRYKTELIG god tid. Men til poenget. Bienna og jeg stilte oss opp når det ble vår tur, og ettersom det ikke gikk så veldig bra på de hundene som var bra, trodde vi at vi kom til å gå på hode og rævva ut av konkuransen.  Men jeg stilte opp og dommeren kom med den ene bra komentaren etter den andre. Og jeg bare tenkte WOW. Så vi fikk 1. kval. og skulle en runde til.

Og jammen meg kom ikke Bienna på første! Men hun fikk ikke noe  cert. kval. Pga. krøller, men jeg synes hun er søt med krøller jeg :D Jeg var i skjokk jeg og smilte fra øre til øre! Og Bienna hadde jo vært så flik, og hun skjønte godt at jeg var så stolt av henne, så hun så like glad ut!

Og nå når jeg leser alle bloggene så er det så mange som skryter av meg og Bienna, jeg vil Takke dere :) Jeg tror aldri jeg har fått så mye ros for Bienna eller hvordan jeg stiller henne :)  Så takk!

På skolen går skuespillet frem over å jeg merker at sommeren kommer snart:)

Kongsberg09 114

Siden jeg ikke kan ta bilde av meg selv, tok jeg disse bildene av Mamma<3

Kongsberg09 119

Trikset er og ha kontakt med hunden, men det kan bli litt mye :)

Hilsen en Happy første plass hund og eier!

6 kommentarer:

Nina og Bonnie sa...

Klart du skal være stolt av Bienna. Hun er jo fin med krøllene. Du er proff i ringen.

Og neste gang jeg ser deg skal jeg ta med en bunt gulrøtter. Viste ikke du var så glad i dem. Du kunne fått hele posen, vet du. :-)Ingen andre spiste av dem.

Gry og Millis blogg sa...

Du skal være stolt av både Bienna og deg selv Thea. Dere er kjempeflinke:o) Som jeg sa på utstillingen, jeg synes du taper og vinner med samme sinn, og det er såååå bra å se:o) Liker det jeg, da blir jeg liksom ENDA mer glad på deres vegne når det går så bra:o)

Sees vi;o)

Hundecrazy sa...

Nina: Jeg og Bienna er noen Kaniner i forkledning, jeg vet ikke hvorfor, men jeg ELSKER de små og søte gulerøttene<3 Takk:)


Gry: Det er nok den lave sports ånden min, det. Jeg synes ikke at det er så viktig at alle må like min hund.
Vi prekes, og jeg må hilse på kopplammet snart! Sikker på at pappa vil være med nå:)

Dixie sa...

Gratulerer med førsteplassen! Jeg synes også krøller er fint! :) So jeg har sagt i de andre bloggene allerede, høres det ut som dere hadde en kjempekjekk dag med mange fine lapphunder! Skulle ønske vi også kunne være med... :)

Nøve sa...

Du har all grunn til å være stolt av både deg sjøl og Bienna. Jeg liker innstillingen din, og jeg liker å høre din mening om dagen.

Kanskje du skal gi oss ett kurs i kontakt-trening? Eller ring-trening?

Jeg så dere knasket gulrøtter ;o)

Anne-Liss sa...

Gratulerer med flotte resultater fra utstillingen. Bienna er kjempefin.
Lykke til videre !!