lørdag 28. mars 2009

Sommer

 

Nå hadde jeg virkelig håpet på aat sommern skulle komme, alt tydet på det også, untatt værvarslet… Jeg håpet at de hadde tett feil, men neida.. Ful snø storm. Så i protest mot været har jeg gjort bloggen min så sommerlig som jeg klarte!

Bare for en uke siden satt klassen og slikket sol på sol-benken vår =) Vi hadde begynt og finne frem noen av de ikke så varme jakkene våre, og solbrillene var på nå ikke for og skjerme for den lyse snøen, men for de det faktisk var sterk sol! Vi hadde allerede spist vår første is. Vi hadde ikke en eneste tanke i hodet om at det kunne begynne og snø så mye som det gjorde i går… Alle kom på skolen som snø-monstere! Alle like kalde og små sure!

Så nå håper jeg bare på en god del regn (For og få vekk snøen) Og så stekende sol, for og få vekk vannet og få på humøret igjenn, men dette kan skje til mandag, vil ikke ha vann på innkallings kurset!

 

Et lite sommerbilde!!

28077128101 Namm IS!!

holde_hender Sommer!!

Ingen kommentarer: