tirsdag 20. januar 2009

Maling og visning

 

har jeg begynt å male på romene mine :) Jeg får lys laim hos pappa og sjøgløtt hos mamma.

Pc’en min har ikke villet spille av Youtube og andre vidioer i det siste, men i går hadde vi noen venner på besøk og di er veldig flinke med så elektroniske doppiditter og de klarte å fikse det!       Så nå er jeg skikkelig happy!

Jeg gleder meg kjempe mye til Lappetrefet i Februar, det blir gøy å se di andre Finske lapphundene rundt i norge.!

Ellers skjer det vel nesten ingen ting her i huset… Eller jo! Vi skal kanskje ha en visning i dag  :s Skummelt.. 

PB222385

Bonnie og Bienna, Bienna ser kjempe kjukk ut, men men Bonnie hadde blitt veldig tynn og da så…

 

 

P6241892

Nå ønsker jeg meg speilrefleks også!

 

Klem Thea og Bienna

1 kommentar:

Gry og Millis blogg sa...

Hei Thea

Gleder meg til februar jeg også:o) Det blir ikke bare lappiser, det kommer i hvertfall en Münsterländer (Daisy) og en Eurasier (Wilma). Det blir veldig koselig tror jeg:o)