søndag 28. desember 2008

Jul... SYK!!

Nei huffa meg nå har jeg klart å bli syk, er potte tett i nesa, litt vondt i hode og litt sår hals:(
Det var jo ikke det jeg ønsket meg til jul. Jeg har vært syk i 2 dager, Vi var hos Onkel Svein og Tante Anita 2. juledag, der spiste vi kjempe god skjø mat, noe krabbe og blåskjell som var miksa med noe godt krydder på:) Liker egentlig krabbe eller blåskjell så godt, men dette var topp!
Det var deilig med noe annet enn jule mat.
Igår var jeg bare trøtt og syk, så det er det ikke noe å snakke om.

I dag skel jeg egentlig til Mormor og Beste, men vi får se på det. Føler meg ikke helt bra i dag heller.

Sitter å ser på Klassisk Ski med damene, En norsk kom på 2. Plass :O Grattulerer!

Jeg og Pappa har kommet ganske langt på Puslespillet vårt da, og jeg har klart å smitte pappa også da....!

God jul !

3 kommentarer:

Gry og Millis blogg sa...

Neimen Thea da, det var jo ikke noe gøy å høre at du ikke er i form!

Håper du kommer deg fort igjen, sånn at ikke hele ferien blir ødelagt. God bedring fra Milli og meg!

Hørtes forresten innmari godt ut med noe annet enn julemat. Vi spiste reker i går, det har sjelden smakt bedre:o)

Nøve sa...

God bedring!!!
Og du, for ett bilde du har nederst her! Det av Bienna i senga!

Hundecrazy sa...

Takk dere<33

Hehe, det er den ekte Bienna det Nøve;)